VORMSEL EN EERSTE COMMUNIE OP 12 FEBRUARI? JA, TOCH WEL!

Sommigen onder u lezen dit bericht wellicht met gefronste wenkbrauwen. Zijn er dan vormsels en eerste communies in februari? Wel, sommige kinderen uit het bijzonder onderwijs volgen gewoon catechese met de andere kinderen en zij hebben hun viering dan ook in de Paastijd.

Voor enkele kinderen is dat echter niet mogelijk en zij volgen dan ook een bijzonder traject. We zijn bijzonder blij dat we deze kinderen van Ritmica in de kerk van Sint-Benedictus mogen verwelkomen. Ze kwamen de kerk al eens verkennen, gaan goed oefenen en zullen dan op 12 februari met vicaris Wim Selderslaghs de eerste communie of het vormsel ontvangen en dat in één gecoördineerde viering.