Vieringen in de kerk

slider algemeen reeks 2 03
slider algemeen reeks 2 02
slider algemeen reeks 2 01

Recente berichten over vieringen en parochies

Info

In alle kerken is elke zondag een viering. Dat zal meestal een Woord- en communiedienst zijn en af en toe een eucharistieviering. In de zondagskerken is er elke zondag een eucharistieviering. Voor Edegem is de Basiliek zondagskerk met viering om 9.30 uur en voor Mortsel is Heilig Kruis zondagskerk met viering om 11.00 uur. In de zondagkerk is er ook geregeld leven in de brouwerij. Alle werkingen van de eerste communie, de vormelingen en vele andere groepen uit het pastorale veld komen er langs. Zo bouwen we aan een levende en enthousiaste kerk van de toekomst.
Wil je meer info over die vieringen klik op de knoppen hieronder:

Op zaterdagavond en bij sommige speciale gelegenheden is er een eucharistieviering in onze zaterdagkerk. Voor meer info klik op de knop hieronder:

In alle andere kerken zijn er zondag ook vieringen. Deze zijn meestal gebedsvieringen, maar het kunnen steeds eucharistievieringen zijn. Voor elke kerk vind je hieronder een link.