Tussentijdse evaluatie

In september 2019 ging onze pastorale eenheid Heilige Maria Magdalena van start. Het eerste team werd aangesteld voor een periode van 6 jaar. Dat betekent dat we nu halfweg zijn.

In de ruime omgeving kijkt men met enthousiasme naar de werkkracht van het team en de vele domeinen waarop we actief zijn. Maar dat betekent nog niet dat alles goed is, wat nu gebeurt.

Daarom willen we in deze fase u betrekken bij de gang van zaken en uw mening vragen. Dat kan door enkele korte vragen te beantwoorden voor een eerste indruk, maar dat kan ook door een enquête in te vullen. Hiervoor heeft u een kwartiertje nodig. U kan zich zelfs melden voor een interview zodat we nog beter kunnen begrijpen waarom u bepaalde dingen zegt of denkt.

We hopen dat we zo nog beter de weg van God kunnen gaan en bidden dat de Geest ons mag leiden. We kozen natuurlijk niet zomaar de Heilige Maria Magdalena als patrones. Zij was als eerste getuige van de verrijzenis en zag dus Gods licht dat ons de weg wijst.

De meest eenvoudige weg voor dit soort van bevragingen is digitaal. U kan dus de enquêtes vinden via onze website www.mijnparochie.be of zelfs rechtstreeks via https://forms.gle/gvuACXnBu2Ps1WnM7 We zullen in elke kerk ook een afgedrukt exemplaar bezorgen. Wie meer exemplaren op papier wil, kan dat aanvragen bij pastoor Tom

1 Comment so far

FilipPosted on6:44 am - okt 18, 2022

Er zit een foutje in het antwoordformulier: bij de vraag over de zondagskerken kan je maar 1 optie aanduiden. Dat moeten er 2 zijn.