Steun de behoeftigen in onze buurt.

In het weekend van 11 december krijg je in de kerken de kans om de kerstpakketten voor mensen die het zo nodig hebben te steunen.

In Mortsel gaat de opbrengst naar het project van de christelijke kerken dat reeds enkele jaren loopt.
In Edegem ondersteunen we de feestpakketten van Gastvrij Edegem.

Wat doen we concreet:
We bieden aan om flessen alcoholvrije drank (aperitief of schuimwijn) en fruitsap te sponsoren deze zullen namens de gemeenschap aan de feestpakketten toegevoegd worden?

Doe jij ook mee. Na elke viering achteraan in de kerk.

Hieronder nog even vertellen hoe het vorig jaar ging…
Klik op het pijltje om af te spelen.

2 Comments so far

AnaPosted on8:45 pm - nov 30, 2021

Goedenavond Dirk,
Kan het zijn dat de filmpje is er niet, maar alleen maar een foto? Of misschien is mijn telefoon

Dirk Van de PoelPosted on9:03 pm - nov 30, 2021

beste Ana,
    Ik vermoed de telefoon, want ik kan het hier op mijn tablet en op de pc wel afspelen.
    Ik paste de instellingen aan zodat het nu via Youtube ook op je GSM zal afspelen.
    Veel kijkplezier.
    vriendelijke groet