St.-Jozef Mortsel steunt IN DE BUURT

Lieve parochianen van de St.-Jozefparochie van Mortsel,
Jaarlijks doen wij in de maand augustus acties voor vzw In de Buurt, de organisatie die zich in Mortsel inzet voor behoeftigen door voedselbeding, de geefwinkel en een buurthuis. Op het einde van augustus willen we in onze parochie enkele initiatieven op poten zetten:
– onze jongeren van JEZ! Jongerenkerk zullen in enkele straten een inzameling doen van niet bederfbaar voedsel zoals pasta of rijst en hygiëneproducten zoals shampoo of zeep.
– ieder van u kan deze goederen ook binnenbrengen in de kerk op zondag 29 augustus bij de viering in de kerk
– na de viering van 29 augustus krijgt u ook de kans een centje in de bus voor In de Buurt vzw te steken. Breng dus wat extra centjes mee. We rekenen op jullie grote steun. Door corona is de armoede in Mortsel beduidend gestegen. Dus jullie steun is heel hard nodig.

Een dankbare groet van de plaatselijke kerngroep (het vroegere parochieteam) van Sint-Jozef Mortsel en pastoor Tom