Blog Archive

15-6-2021 Geïnteresseerd in een ‘geestelijk vaccin’ of in wegwijzers naar ‘duurzaam geluk’?

Deze vraag stellen we samen met de mensen van het Oekraïne project Edegem.
Zeg je op één van deze twee vragen ‘ja’, kom dan zeker naar ons volgende gebedsmoment. Dit gaat door in de Sint-Jozefkerk, Molenveldlaan 2, 2650 Edegem.
Rekening houdend met de versoepeling van de veiligheidsmaatregelen van de overheid vanaf 9 juni zullen we dan met een groter aantal kunnen samenkomen in de kerk. Mocht dit onverwacht toch niet zo zijn, dan zullen we ons organisatorisch aanpassen.
(Nadere informatie hiervoor kan u altijd bekomen op tel. 03 288 73 65) Of ons gezellig samenzijn in de Schrans kan doorgaan is ook nog niet zeker. Maar U bent alleszins van harte welkom (met mondmasker) voor deze verrijkende halfjaarlijkse bijeenkomst.

15 juni 2021

Deze vraag stellen we samen met de mensen van het Oekraïne project Edegem.

16-6-2021 IederEEN vurig verbonden

Woensdag 16 tot en met vrijdag 18 juni verwelkomen we u om 19.15 uur in de Sint-Benedictuskerk en starten we om 19.30 uur met zang en gebed. Om 20 uur starten we op woensdag en donderdag met gespreksgroepen en luisteren we op vrijdag naar getuigenissen over gemeenschap vormen. In het laatste deel, van 20.45 tot 22 uur gaan we dan met elkaar aan de slag om stapsgewijs te bouwen aan de nieuwe gemeenschap.

16 juni 2021

17-6-2021 IederEEN vurig verbonden

17 juni 2021

18-6-2021 IederEEN vurig verbonden

18 juni 2021

20-6-2021 St.-Benedictus concert ensenble ‘Les Goûts-Authentiques’

Sint-Benedictus – Mortsel-Dorp Concert: ensemble ‘Les Goûts-Authentiques’ met ‘In Vain the Am’rous Flute’
20 juni 2021 Sint-Benedictus - Mortsel-Dorp Concert: ensemble ‘Les Goûts-Authentiques’ met ‘In Vain the Am’rous Flute’

30-6-2021 Infoavond doopsel Mortsel en basiliek (St.-Antonius) Edegem

Contacteer Pastoor Tom Schellekens
pastoor.tomschellekens@gmail.com
0494 47 84 99
30 juni 2021 Infoavond van 20 u. tot 21u.30, is bedoeld voor alle mensen van de 5 parochies van Mortsel of doopsels in de basiliek door pastoor Tom. Mogelijk gaat deze digitaal door vanwege de coronamaatregelen.
Contacteer Pastoor Tom Schellekens
pastoor.tomschellekens@gmail.com