Blog Archive

07-07-2021 Wondere woensdag: Peter vertelt over Jacob

Bij slecht weer gaat het vertellen door in de O.L.V. van Lourdesbasiliek
7 juli 2021 Aan de grot in Edegem vertellen we elke woensdag deze zomer een boeiend verhaal uit de bijbel.

14-07-2021 Wondere woensdag: Jan vertelt over David

Bij slecht weer gaat het vertellen door in de O.L.V. van Lourdesbasiliek
14 juli 2021 Aan de grot in Edegem vertellen we elke woensdag deze zomer een boeiend verhaal uit de bijbel.

21-7-2021 Euchristieviering voor de Nationale Feestdag

21 juli 2021 Om 11 uur wordt ter gelegenheid van de Nationale Feestdag in de Sint-Benedictuskerk de jaarlijkse eucharistieviering vanwege stad Mortsel voorgegaan door pater Gust Koyen. De viering wordt muzikaal verzorgd door Jan Straus, orgel en Ernest Maes, hoorn. Nadien heeft nog een plechtigheid plaats aan het monument voor de gesneuvelden vlak bij het zwembad Den Bessem.

21-7-2021 Wondere woensdag: Jo vertelt over Jona

Bij slecht weer gaat het vertellen door in de O.L.V. van Lourdesbasiliek
21 juli 2021 Aan de grot in Edegem vertellen we elke woensdag deze zomer een boeiend verhaal uit de bijbel.

28-7-2021 Wondere woensdag: Tom vertelt over Tobit

Bij slecht weer gaat het vertellen door in de O.L.V. van Lourdesbasiliek
28 juli 2021 Aan de grot in Edegem vertellen we elke woensdag deze zomer een boeiend verhaal uit de bijbel.
Bij slecht weer gaat het vertellen door in de O.L.V. van Lourdesbasiliek

30-7-2021 Midzomerwandeling voor de Pastorale eenheid.

Als pastorale eenheid willen wij bouwen aan een vurige gemeenschap. Een mooie wandeling, luisteren naar een boeiend verhaal, van gedachten wisselen en mekaar ontmoeten zetten ons al op weg.
Vertrek: Abdij Tongerlo; Meulemanslaan 60, 2260 Westerlo.
Auto’s parkeren op de parking voor de abdij.
De lange wandeling start in de voormiddag om 10u, de andere wandelingen in de namiddag om 13.30u

Inschrijvingen zijn spijtig genoeg afgesloten!

30 juli 2021

Vertrek: Abdij Tongerlo; Meulemanslaan 60, 2260 Westerlo.
Auto’s parkeren op de parking voor de abdij.

Inschrijvingen zijn spijtig genoeg afgesloten!