Blog Archive

3-8-2022 Wondere woensdag

3 augustus 2022

5-8-2022 Midzomerwandeling

5 augustus 2022 In de voetsporen van Franciscus trekken we met de pastorale eenheid naar de Meerseldreef. Er is opnieuw keuze tussen een korte, middellange en lange wandeling. Info volgt!

8-8-2022 Infoavond doopsel Edegem

Infoavond van 20 u. tot 21u.30, is bedoeld voor alle mensen van edegem
8 augustus 2022 Infoavond van 20 u. tot 21u.30, is bedoeld voor alle mensen van edegem

10-8-2022 Wondere woensdag

10 augustus 2022 Om 19 u. welkom bij de Grot in Edegem voor een Bijbelse vertelling en aansluitend gezellig napraten. Bij slecht weer verplaatsen we ons naar de basiliek.

17-8-2022 Wonder woensdag

17 augustus 2022 Om 19 u. welkom bij de Grot in Edegem voor een Bijbelse vertelling en aansluitend gezellig napraten. Bij slecht weer verplaatsen we ons naar de basiliek.

24-8-2022 Wondere woensdag

24 augustus 2022 Om 19 u. welkom bij de Grot in Edegem voor een Bijbelse vertelling en aansluitend gezellig napraten. Bij slecht weer verplaatsen we ons naar de basiliek.

27-8-2022 De Sint-Jozefparochie steunt opnieuw VZW IN DE BUURT!

Datzelfde weekend zal ook de omhaling van de woord- en communiedienst ten voordele van de VZW zijn. Een iets groter budget dan gewoonlijk wordt ongetwijfeld geapprecieerd!

27 augustus 2022

28-8-2022 De Sint-Jozefparochie steunt opnieuw VZW IN DE BUURT!

28 augustus 2022 Net zoals vorig jaar gaan wij opnieuw niet bederfbare producten huis aan huis rondhalen in het weekend van 27 en 28 augustus. De jongens en meisjes van de jongerenkerk Mortsel-Edegem, kortweg JEZ, gaan zich daar ten volle voor inzetten.

31-8-2022 Infoavond doopsel Mortsel en basiliek (St.-Antonius) Edegem

Contacteer Pastoor Tom Schellekens
pastoor.tomschellekens@gmail.com
0494 47 84 99
31 augustus 2022 Infoavond van 20 u. tot 21u.30, is bedoeld voor alle mensen van de 5 parochies van Mortsel of doopsels in de basiliek door pastoor Tom.
Contacteer Pastoor Tom Schellekens
pastoor.tomschellekens@gmail.com