Blog Archive

4 augustus 2021

11-8-2021 Wondere woensdag: Myriam vertelt over Esther

Bij slecht weer gaat het vertellen door in de O.L.V. van Lourdesbasiliek
11 augustus 2021 Aan de grot in Edegem vertellen we elke woensdag deze zomer een boeiend verhaal uit de bijbel.

18-8-2021 Wondere woensdag: Filip vertelt over Elia

Bij slecht weer gaat het vertellen door in de O.L.V. van Lourdesbasiliek
18 augustus 2021 Aan de grot in Edegem vertellen we elke woensdag deze zomer een boeiend verhaal uit de bijbel.

25-8-2021 Wondere woensdag: Dirk vertelt over Noach

Bij slecht weer gaat het vertellen door in de O.L.V. van Lourdesbasiliek
25 augustus 2021 Aan de grot in Edegem vertellen we elke woensdag deze zomer een boeiend verhaal uit de bijbel.

25-8-2021 Infoavond doopsel Mortsel en basiliek (St.-Antonius) Edegem

Contacteer Pastoor Tom Schellekens
pastoor.tomschellekens@gmail.com
0494 47 84 99
25 augustus 2021 Infoavond van 20 u. tot 21u.30, is bedoeld voor alle mensen van de 5 parochies van Mortsel of doopsels in de basiliek door pastoor Tom. Mogelijk gaat deze digitaal door vanwege de coronamaatregelen.
Contacteer Pastoor Tom Schellekens
pastoor.tomschellekens@gmail.com