Soep op de stoep In Edegem en Mortsel

Edegem

Hartelijk dank aan iedereen die soep kookte, naar ons toe bracht en/of mee verkocht aan de Basiliek of de H.-Familiekerk.
We hadden in totaal ongeveer 160 liter soep (courgette, kervel, pompoen met verschillende extra’s, champignon met pasta, rode biet, tomaat, savooikooltjes, wortel, …..).

De meeste soep werd per liter verkocht. Een 15 liter pompoensoep werd per beker verkocht. De overgebleven 38 liter gaven we aan “de Zusterkens der Armen” in Antwerpen die een Woon-en Zorgcentrum openhouden voor arme ouderlingen.
Wij ontvingen ten voordele van Welzijnszorg liefst 645 euro cash en dan nog een aantal betalingen via Payconiq die rechtstreeks naar de rekening van Welzijnszorg ging.
En niet te vergeten een grote glimlach van een van de Zusterkens.

Mortsel

Ook in Mortsel – Heilig Kruis – was er soep ten voordele van Welzijnszorg. 42 potten van 1 liter en 20 liter warme soep werden aangeboden aan de kerkgangers en vlotjes verkocht door enkele vrijwilligers. Veel dank aan de makers en verkopers van de soep.

Dank zij hun inzet verzamelden we 258 euro ten voordele van Welzijnszorg. Bovendien betaalden ook hier enkele mensen via Payconiq. Dat bedrag ging automatisch naar Welzijnszorg. De rest wordt snel gestort!
Hartelijk dank.