SINT-JOZEF MORTSEL-BOECHOUT Okra werd vorig jaar 50

Op 24 oktober 1970 werd OKRA-trefpunt Mortsel St.-Jozef, toen nog onder de benaming “Katholieke Bond van Gepensioneerden” boven de doopvont gehouden. Een Coronavirus, genaamd Covid-19, belette dat een gouden jubileumviering in 2020 werd gehouden. Maar binnenkort, op zondag 17 oktober 2021, zal de viering van het 50-jarig bestaan van ons trefpunt toch gehouden kunnen worden.

Met een plechtige, door het koor opgeluisterde eucharistieviering om 9.45 uur in onze St.-Jozefskerk vangt de viering aan. Aansluitend is er een receptie achteraan in de kerk. Iedereen is welkom!

Nadien volgt nog een uitgebreide feestmaaltijd en een gezellig samenzijn, dit echter alleen voor de leden.