SINT-BENEDICTUSKERK: Twee Mortsel-Dorp Concerten op komst!

Lieve muziekliefhebbers,
Ik ben blij om weer met jullie contact op te nemen, en wel voor TWEE Mortsel-Dorp Concerten in de Sint-Benedictuskerk!

Zondag 20 maart om 15 uur: Ensemble SAHF4 (spreek uit SAFIER). Dit is ons uitgestelde concert van 20 februari. Laat je meevoeren met heerlijke licht klassieke muziek van Henry Purcell, Wolfgang Amadeus Mozart, Arvo Pärt, Georges Gershwin, Claudio Monteverdi, Astor Piazzolla, Claude Debussy, Gabriel Fauré, …

Praktisch: Je kan al reserveren in voorverkoop
– door 11 euro per persoon over te schrijven op rekening BE36 7380 3925 2181 van de Mortsel-Dorp Concerten
– of telefonisch op nummer 03 449 06 13 van Wilfried en Denise De Cleyn – Buntincx. Opgelet: de plaatsen worden bepaald in volgorde van de betaling.
Je kan ook, zonder te reserveren, de dag zelf 13 euro aan de kassa betalen als er nog plaatsen vrij zijn.

Zaterdag 23 april om 20 uur: derde concert van seizoen 2021 – 2022. En hou deze datum zeker όόk vrij in je agenda, want tijdens dat concert laten we het vocaal ensemble Just for Fun, met Johan De Lombaert als dirigent, zich uitleven met heerlijk swingende harmonieën. In een later nummer, na het concert van 20 maart, zullen we daarover meer vertellen.

Ik hoop alvast jullie te verwelkomen op 20 maart. Tot dan!

Je dirigentje