SAVE the date: Pinksterevent Turnhout 6 juni 2022

Kerk onder stroom, het grote project dat de verjaardagen van het bisdom Antwerpen vierde eindigde met een grote bijeenkomst in het hart van Antwerpen. Zo moet ook het Pinksterevent op 6 juni het sluitstuk worden van het driejarig traject Handelingen.

Vijf kerken, scholen, pleinen, musea… vele locaties in Turnhout zullen het decor vormen voor een ganse dag van gebed, ontmoeting, zang, beleving… Als een lopend vuur is immers ons christelijk geloof doorgebroken op die eerste Pinksterdag.

Als een lopend vuur wil ons bisdom ons geloof ook nu verder doorgeven aan iedereen die het wil ontvangen. We willen met onze Pastorale eenheid dan ook graag ingaan op de uitnodiging van het bisdom om vanuit alle hoeken massaal naar Turnhout op te trekken. Schrijf dus nu alvast in grote letters in uw agenda: Als een lopend vuur Turnhout 6 juni 2022. Wij organiseren alvast de bus om ervoor te zorgen dat iedereen er kan geraken.

De uitnodiging van onze bisschop!

Uitnodiging om te downloaden klik HIER!