Parochiefeesten St Lodewijk

Het is bijna zoals ‘van oudsher’, onze parochiefeesten St Lodewijk komen eraan!
Zij het toch in een beetje vernieuwd kleedje en coronagewijs:

Op zaterdag 25 september 2021 zal Pastoor Tom om 18u30 de eucharistieviering verzorgen. Deze zal mee worden voorbereid en ingevuld met de mensen van DE ARK Mortsel. De voorbereidingen starten bij wijze van een soort creatieve workshop te 14 u . Alle vrijwillige handen kunnen we hierbij gebruiken. Zo kunnen er mooie contacten worden gelegd en handen in mekaar worden geslagen. Na de viering zal DE ARK haar bestaan en activiteiten extra in de verf zetten. Daarop volgt een mooie receptie (bij slecht weer in de kerk) en zal DE ARK haar creatief winkeltje etaleren. Een drankje en een hapje worden voorzien , en door de aankoop van allerlei moois waaronder zelfgemaakte kaarsen kunnen we de lade van DE ARK mee een beetje vullen. Wees welkom iedereen en breng iemand extra mee uit de buurt of uit de familie. Kan je even inschrijven op het nummer 0487 46 15 88, dan voorzien we zeker voor iedereen een hapje en een drankje.