Parochie H. Kruis zondag 27 maart.

Wat een drukke dag en zoveel leven in onze kerk…

•          – Viering Broederlijk Delen met 1e omhaling
  •          – Viering met eerste communicantjes van 3 parochies: H. Bernadette –  H. Kruis – en St Lode
  •          – En in de viering doop van een eerste communicant.

Maar wat een fijne dag!

De kinderen die vol enthousiasme mee deden en lieten horen dat zij er waren zowel in het lezen van teksten als de samenzang.

En dan was er de preek van pastoor Tom die opriep om tot solidariteit met alle mensen die in armoede leven met 2 symbolen. Symbool van percent en delen. Percent om aan te duiden hoe de verhouding is tot de wereld waarin mij leven
Delen waar ligt de oplossing om de noden in de wereld aan te passen.

En dan de doop van Oscar waar alle communicantjes goed konden volgen hoe het verloop van een kind is. Heel enthousiast werd alles verliep heel de viering.