PAROCHIALE VERENIGINGEN MORTSEL: AVONDBEDEVAART NAAR GROT O.-L.-Vr.-VAN LOURDES IN EDEGEM

Eindelijk! Na twee jaar kunnen we terug op voetbedevaart naar de O.L.Vrouw van Lourdesgrot in Edegem, en dit op dinsdag 10 mei. Iedereen wordt van harte uitgenodigd om tezamen Maria te vereren met mooie teksten, bezinning en zang in dit zo dichtbije, genadevolle bedevaartsoord.

19.00u. voor de leden van de parochiale verenigingen H. Kruis: samenkomst en vertrek aan de Heilig Kruiskerk.

19.30u. voor alle leden van de parochiale verenigingen Mortsel: samenkomst en verwelkoming in de kerk van de H. Bernadette. Daarna wandelen we verder naar de grot.

20.00u. aankomst en aanvang van de Mariaviering voorgegaan door pastoor Tom Schellekens. Hier zijn ook bedevaarders welkom die eventueel met de fiets of auto komen. Einde rond 21.00u.

Nadien is er gelegenheid om bij te praten met een drankje in ‘De Crypte’ onder de Basiliek (ingang Lourdeslaan).