ONLINE MISVIERING NU OOK LIVE

Je hebt waarschijnlijk tijdens de coronaperiode al de misviering vanuit de Sint-Benedictuskerk digitaal gevolgd vanaf een scherm thuis. Al een hele tijd wordt de viering van zaterdagavond via mijnparochie.be aangeboden op zondagvoormiddag. Vanaf nu willen wij nog sneller bij je thuis binnenkomen, en gaan wij live, dat wil zeggen dat je reeds op zaterdag om 17uur rechtstreeks naar de mis kan kijken. En mocht dit tijdstip niet uitkomen, uitgesteld kijken blijft natuurlijk ook altijd mogelijk.

Kort samengevat, je kan gerust rustig gaan zitten en de viering bekijken vanaf zaterdag 17uur of op een tijdstip waarop je er rustig van kan genieten.

Achter de schermen zorgen veel vrijwilligers voor een mooie viering en deze voor een zo goed mogelijke uitzending. Maar ook voor ons is het allemaal nieuw … en als het dan eens mis loopt rekenen wij op jouw begrip, volgende keer beter!

Tot in de kerk of aan je scherm.

Praktisch: Je kan je abonneren via YouTube op het kanaal van de St.-Benedictuskerk: https://www.youtube.com/channel/UCt_4GIr7r9owGrCgQbxTt7A

Je kan ook steeds terecht op onze pagina ‘Digitaal aanbod’