Nieuws van het Oekraïne Project Edegem

Geïnteresseerd in een ‘geestelijk vaccin’ of in wegwijzers naar ‘duurzaam geluk’?

Zeg je op één van deze twee vragen ‘ja’, kom dan zeker naar ons volgende gebedsmoment.

Dit gaat door op dinsdagavond 15 juni 2021, om 19.30 u. in de Sint-Jozefkerk, Molenveldlaan 2, 2650 Edegem.

Rekening houdend met de versoepeling van de veiligheidsmaatregelen van de overheid vanaf 9 juni zullen we dan met een groter aantal kunnen samenkomen in de kerk. Mocht dit onverwacht toch niet zo zijn, dan zullen we ons organisatorisch aanpassen. (Nadere informatie hiervoor kan u altijd bekomen op tel. 03 288 73 65)

Of ons gezellig samenzijn in de Schrans kan doorgaan is ook nog niet zeker.

Maar U bent alleszins van harte welkom (met mondmasker) voor deze verrijkende halfjaarlijkse bijeenkomst.

Namens het bestuur van OPE
Liliane Bollaerts Voorzitter
Prins Boudewijnlaan 268 – BE-2650 Edegem
Telnr.: +32 32887365 – Faxnr.: +32 32937136
E-mail: liliane.bollaerts@outlook.be
www.oekraine-project-edegem.be – RPR: BE0682.920.778

1 Comment so far

Liliane BollaertsPosted on9:20 am - jun 4, 2021

Hartelijk dank voor deze mooie aankondiging van ons ‘gebedsmoment’ op de website van onze Pastorale Eenheid Edegem-Mortsel.
Liliane Bollaerts