Nieuwe coronaregels vanaf 1 september

Vanaf 1 september zijn er geen maxima meer op het aantal mensen in de kerk; (Het aantal is beperkt door de brandbeveiliging zoals voorheen)
Er moet ook geen afstand meer gehouden worden.

Het mondmasker is voor IEDEREEN boven de 12 jaar gedurende de ganse eredienst verplicht.

Omhalingen zullen weer plaats vinden als vroeger!

Nu al dank aan alle mensen die voor het opvolgen van de maatregelen van de maatregelen hebben gezorgd.

Ook dankjewel aan de ploegen vrijwilligers die de komende week de kerk weer klaar zullen zetten.
Donderdag 2 september doet men in de Heilig Kruiskerk een oproep om hierbij te komen helpen van 9 tot 11.30. Er moet gepoetst worden en de stoelen/banken krijgen terug hun gewone plaats. Er is licht en wat zwaarder werk voor iedereen die een handje wil toesteken.