MORTSEL-DORP CONCERT Harpen en… flamenco in de St.-Benedictuskerk!

Sfeer, romantiek, furie en prachtige muziek verzekerd.

Vier op een rij in de Sint-Benedictuskerk? Ja zeker, harpen natuurlijk.

Op zaterdag 11 februari 2023 om 20.00 uur (deuren 19.15 uur) verwelkomen we een gezelschap in een unieke combinatie.

De Sint-Benedictuskerk zal muzikaal overspoeld worden met heerlijke klanken van vier harpen, bespeeld door rasmuzikanten: het Flanders Harp Quartet. Aurélie Viegas, Isabelle Matthyssens, Laura De Jongh en Karen Peeters brengen ons prachtige muziek van o.m. Manuel De Falla, Camille Saint-Saens, Pearl Chertok, Jules Massenet en Pyotr Ilyich Tchaikovsky.

Maar er is meer! Clarissa Wedding komt het ensemble vervoegen met haar wervelende flamenco dansen. Een streling voor het oog, een avond vol passie en beleving.

Na de voorstelling worden jullie nog getrakteerd op een gratis drankje.

Plaats: Sint-Benedictuskerk, Dorpsstraat 1 te 2640 Mortsel.

Kaarten in voorverkoop € 12 tot 8 februari (liggen op naam klaar aan de kassa)
Kaarten aan de kassa kosten € 14.

Via BE36 7380 3925 2181 van de Mortsel-Dorp Concerten
of bij Denise en Wilfried De Cleyn-Buntincx via 03 449 06 13

Een voorsmaakje?

2 Comments so far

Cynthia PauwelsPosted on9:52 pm - jan 16, 2023

Hallo,

Wij zouden graag 2 tickets bestellen voor het Flanders Harp Quartet op 11/2. We hebben 24 euro overgeschreven.

Groetjes,
Cynthia

Dirk Van de PoelPosted on11:41 pm - jan 16, 2023

Beste,

We stuurden je mededeling graag door naar de verantwoordelijken. Uw kaarten zullen klaar liggen bij de ingang zoals aangekondigd.

Vriendelijke groet namens het team van de PE.
    Dirk