Mondmaskers

De overheid verplicht ons om op bepaalde plaatsen een mondmasker te dragen. Stad Mortsel belooft tegen 11 mei iedere burger ouder dan 18 jaar een mondmasker te bezorgen. Ook in Edegem lopen er soortgelijke initiatieven.
Als kerk willen wij deze actie actief ondersteunen.. Wij wensen voor extra zelfgemaakte mondmaskers te zorgen om te kunnen verdelen aan medeparochianen maar ook aan kansarmen, thuislozen, vluchtelingen, … binnen onze pastorale eenheid.

Mondmaskers verdelen

We verdelen de mondmaskers aan zij die het nodig hebben. Ook dit gebeurt na telefonische afspraak. Zo bekijken we of ze ergens kunnen worden afgehaald op thuisgebracht. Een vrijwillige bijdrage kan hiervoor betaald worden.
Laat het ons snel weten; telefonisch op het nummer 0487 890 841 van de pastorale eenheid (bij voorkeur tussen 10 uur en 12 uur en tussen 18 uur en 19 uur) of per mail:
reinhildevanhecken@outlook.be

3 Comments so far

Martine De PooterPosted on3:14 pm - apr 29, 2020

Hallo Dirk,

Ik heb nog wel enkele lappen katoen liggen waarvan mondmaskers kunnen gemaakt worden.
Zelf ben ik niet zo handig om voor anderen te naaien.
Je mag ze komen halen of eventueel leg ik ze in de sacristie van Sint Benedictuskerk waar iemand ze kan meenemen.

Met vriendelijke groet,
Martine

Dirk Van de PoelPosted on11:54 am - apr 30, 2020

Beste,

Ik stuur je berichtje door naar onze coördinator Reinhilde.
    Je mag de stof in ieder geval in de sacristie van de kerk leggen. Ik pik ze daar graag zaterdag op.

Vriendelijk groet en blijf gezond.

De Clerck MiekePosted on2:53 pm - mei 25, 2020

Ik ben op dit moment motorisch niet handig genoeg,om mondmaskers te maken,maar wil wel een bijdrage doen.Ga proberen van morgen langs te komen in Edegem in de basiliek. Ik kan maar vanaf 12.ook.Laat u nog iets weten?