KWB SINT-LODE / HEILIG KRUIS Activiteiten in de komende weken:

Worstenbrood- en appelbollenavond

Wie niet ingeschreven is mist ook de interviews met Ignace Vernieuwe over het bombardement op Mortsel van 5 april 1943 en met de Nederlandssprekende seminarist Hreshchuk uit Ukraïne in “De stoel van Mike”.

In de buurt

Net zoals de Rozenregenschool en OKRA sluit ook KWB aan bij de inzamelactie van de parochie St.-Lodewijk voor In de Buurt. Niet bederfbare voeding, pampers voor alle leeftijden, wasproducten, toiletbenodigdheden (tandenborstel, tandpasta, deo, zeep enz…), toiletpapier en onderhoudsproducten (poetsmateriaal) kan op schooldagen nog afgegeven worden in de Rozenregenschool en op zondag voor of na de zondagsdienst van 9.45 uur in de Sint-Lodewijkkerk. Op donderdag 26 januari kan u ook van 18 tot 22 uur terecht in het Dieseghemhof (het vroegere ’t Centrum).
Als steun voor In de Buurt is ook geld welkom op hun rekening BE19 9731 2567 1012 op. U kan ook een melkabonnement nemen voor 8 euro per maand of een groenteabonnement voor 10 euro per maand. Hiermee steunt u dan een gans jaar lang de minder bedeelden in onze buurt.
Vzw In de Buurt komt ook in aanmerking voor projectsubsidie door Caritas Hulpbetoon. Voor giften vanaf 40 euro per jaar die op het rekeningnummer BE80 7765 9023 3377 van vzw Caritas Hulpbetoon Liefdadigheidstraat 39 te 1210 Brussel worden gestort ontvangt u een fiscaal attest, mits u in de mededeling vermeldt “voorkeur project 8393 vzw In de Buurt Mortsel”.

Klassieke Muziek met Werner

Op donderdag 9 februari gaan we klassieke muziek beluisteren. Afspraak om 20 uur in het Dieseghemhof. Op deze avond is iedereen welkom en vooraf inschrijven hoeft niet.

Voor meer informatie over KWB kan u terecht bij Guido Gommeren via guido.gommeren@telenet.be.