KONINKLIJK FAMILIAKOOR Kerstconcert: A Child is born

In deze donkere tijden brengt het Koninklijk Familiakoor Elsdonk uit Edegem op vrijdag 9 december om 20.30 uur in de kerk van de H. Familie te Edegem een hartverwarmend kerstconcert: A Child is born. Muziek van Camille Saint-Saëns, César Franck, Felix Mendelssohn, Philip Stopford, Antonio Vivaldi, John Rutter en anderen.

Verlenen hun medewerking: Hanna Grociak – harp, Elke Meirsman – hobo, An Van Kerckhoven – fluit, JeongSun Goo – viool, Erwin Van Bogaert – orgel en het strijkersensemble Entente Cordiale. Het geheel staat onder leiding van Tom Van Der Plas.

Kaarten: 15 euro in voorverkoop (0476 56 03 14) of 18 euro aan de kassa. Kinderen tot 12 jaar betalen 7 euro.

Meer info is te vinden op de website van het koor www.familiakoor.be.

———-