KERST bij iederEEN vurig verbonden

Op 26 december komen we voor de vierde keer samen op de vier de zondag.
Wat corona of het overlegcomité in petto hebben, weten we nog niet, maar wij hebben ons programma klaar.
Omwille van de grotere ruimte en de betere mogelijkheid tot ventileren blijven we deze keer ook voor onze activiteit in de kerk en eten ’s middags een hapje in open lucht (onder de luifels van de Tandem.)
Eén dag na Kerstmis en op het feest van de Heilige Familie kunnen we niet anders dan het kerstgebeuren centraal stellen.
We komen samen om 9.30 u. in de kerk van St. Benedictus.
Met zang en mimespel laten we het kerstverhaal diep in ons hart doordringen.
Dat bezegelen en vieren we met een enthousiaste eucharistieviering.
We eindigen met lekkere (aangeboden) koffiekoeken en feestelijke warme en bruisende drank in open lucht en coronaproof.

Was je nog nooit op een vier de zondag en wil je wel eens komen proeven? Je bent welkom.
Je hoeft deze keer niets mee te brengen behalve je mondkapje en…. als je er een hebt, je muziekinstrument.

Schrijf ten laatste in op donderdag 23 december. Klik HIER!
Als dit niet lukt, kun je ook bellen op 0487 89 08 41