Kerkraden Mortsel samengesteld

Het is niet evident: zoek per parochie 5 mensen die zich vrijwillig willen inzetten om het kerkgebouw en alles wat te maken heeft met de materiële ondersteuning van de liturgie te behartigen. En toch is het gelukt. Dit jaar moesten we per parochie de kleine helft vervangen. Naast anciens die een nieuw mandaat zagen zitten, zijn ook 6 nieuwe mensen tot de kerkraden toegetreden. Drie onder hen komen uit andere landen en wonen alle drie zo’n 6 jaar in Mortsel. Het is een mooi teken van verbondenheid dat zij nu bereid zijn onze parochiekerken mee te ondersteunen.

Op vrijdag 22 april vonden de officiële verkiezingen plaats en we maakten van de gelegenheid gebruik om eens een groepsfoto te maken. Helaas waren er ook 6 afwezig, die moet u er dus nog bijdenken.

We zeggen nu al hartelijk dank aan al deze mensen en we bidden dat ze naar Godsvrucht en vermogen zorg mogen dragen voor onze kerken.

Meer info over Edegem in een latere editie.