KERK SINT-BENEDICTUS Concert ‘Allemaal Brel’ ten voordele van In de Buurt vzw

Zondag 7 mei 2023 om 15.00 uur organiseert Musica Forta een concert ten voordele van In de Buurt. Ditmaal licht de titel ‘Allemaal Brel’ al een tipje van de sluier. Jan Straus (piano) en Kris Steenackers (zang) brengen ruim een uur lang de sfeer van de revues van Jacques Brel. Als twee geboren entertainers praten ze de nummers aan elkaar.

Brel staat voor intensiteit en energie, maar ook voor intimiteit en breekbaarheid. Jan en Kris brengen de nummers soms dicht bij het origineel, soms met hun eigen creatieve twist en een streepje humor. Laat je verrassen! Je kan nog gezellig napraten met een drankje.

Locatie: Sint-Benedictuskerk

Datum: zondag 7 mei om 15 uur

Tickets: in voorverkoop 15 euro, kassa 18 euro

Reserveren via storting op BE91 7895 4518 4676

met vermelding BREL + aantal personen + naam.

Van harte welkom!