Kerk & Leven in de vakantie

Iedere week staan in Kerk en Leven verschillende artikels, de informatie over de vieringen, parochienieuws, een agenda en nuttige informatie. Voor dit alles wordt gezorgd door vrijwilligers in de parochies. En die doen dat op een ogenblik dat ze er tijd voor hebben, soms zelfs tijdens hun vakantie. Anders ligt het bij de uitgever. Daar werken werknemers en die hebben recht op vakantie. Om dat mogelijk te maken verschijnen er in de zomer twee nummers voor telkens drie weken. Volgende week komt het eerste daarvan. Je zal er de informatie in vinden voor de vieringen van 2 tot 22 juli.

Op de woensdagen 6 en 13 juli verschijnt het blad niet. Een volgend nummer is er op dan op woensdag 20 juli met ook weer de informatie voor drie weken: 23 juli tot 12 augustus. Dan komen er nog eens twee weken zonder parochieblad, maar op woensdag 10 augustus zit er weer gewoon een blad in de bus met de informatie voor één week.