Kerk & Leven in 2023

Zoals men al eerder in de mededelingen na de vieringen vertelde, krijgt u als abonnee op dit blad een persoonlijke brief om uw abonnement te hernieuwen voor 2023. Op het ogenblik dat deze tekst geschreven werd zaten die brieven nog allemaal samen in twee kartonnen dozen maar intussen heeft u uw brief misschien al ontvangen. Onderaan die brief zit een overschrijving die al grotendeels ingevuld is. Enkel het bedrag en uw rekeningnummer moeten nog ingevuld worden. Er staat een gestructureerde mededeling op en die bevat voldoende gegevens om uw betaling te verwerken. Mogen we vragen om de betaling zeker vóór 14 november te doen? Zo hebben wij tijd om alle betalingen te verwerken voor de deadline die de uitgever ons stelt.

Voor nieuwe abonnees is de procedure iets anders. Van hen verwachten we in de mededeling naam en adres. De informatie om een abonnement te nemen is trouwens ook te vinden op de affiche die in alle kerken wordt gehangen.

Bedankt om Kerk & Leven verder te blijven steunen.