Kerk en Leven: Ons parochieblad… vanwege Pastoor Tom

Beste mensen,
Om de drie maanden krijgt u de krant van Vuur in de bus. Dat is een gratis uitgave van onze Pastorale eenheid H. Maria Magdalena. Mogelijk heeft u zich via onze website ook ingeschreven voor de wekelijkse Nieuwsflash of de maandelijkse Nieuwsbrief. Maar er is ook nog het weekblad KERK & LEVEN. Daarin staat op de eerste pagina’s allerlei informatie en nieuws uit uw eigen parochie en uit de andere parochies van onze Pastorale eenheid. Ook de verenigingen gebruiken dit blad om hun activiteiten aan te kondigen en er eventueel een verslag van te
publiceren.

De rest van het blad bevat interessante artikels uit ons bisdom en uit de wereld verder weg. Het blad is nog steeds het op één na meest gelezen weekblad in Vlaanderen. En ook u kan tot die grote groep lezers behoren. Voor maar 61 euro bent u gesteld. Net iets meer dan 1 euro per week dus.

Onderaan deze brief vindt u gegevens voor een overschrijving. Het bedrag is nog niet aangegeven. Dat is zoals gezegd 61 euro voor een abonnement, maar u kan ook een steunabonnement nemen voor 65 euro of meer. Met dat extra geld financieren we ander drukwerk dat in de pastorale eenheid gebruikt wordt. In de Mededeling zet u uw naam en adres.

Alvast bedankt,
Pastoor Tom Schellekens, het team van de
Pastorale eenheid en de medewerkers van
de acht parochies.

Rekening nr: B E 7 0 7 3 6 0 2 6 0 6 0 0 2 5
Bic begunstigde: K R E D B E B B
t.a.v.: KERK EN LEVEN EDEGEM-MORTSEL

2 Comments so far

Maria Katelijne Wezenbeek – VallaeysPosted on9:11 am - nov 1, 2022

Ik vind deze site heel interessant.
Ik vertrek donderdag 3/11/22 met pastoor Schellekens en cie naar Israël, hopelijk komen hier ook berichten van ons in.

Dirk Van de PoelPosted on5:14 pm - nov 1, 2022

We wensen jullie allemaal een fijne reis en hopen dat je de tijd vindt om wat foto’s en een kort verslagje door te sturen voor de nieuwsbrief van mmandag 7 november. het zou fijn zijn als dat van jullie samen kon uitgaan.

Namens de redactie van de website

Dirk