Jaarmarkten: De kerk komt naar buiten

Op zaterdag 3, zondag 4 september staan we op de jaarmarkt in Edegem (aan de kerk van Sint-Antonius) en op zaterdag 17 september op de jaarmarkt in Mortsel (aan de kerk van Sint-Benedictus). Met de stand komen we in het hart van onze samenleving en ook dat geeft elk jaar weer heel veel mooie contacten.

Wil u ons helpen, kijk dan even in de lijsten en stuur uw naam, mailadres en telefoonnummer naar Nicole De Laet <nicoledelaet_bastenie@hotmail.com> voor Edegem en naar Anne De Vos <anne.dv@scarlet.be> voor Mortsel. In de lijst vindt u nummertjes die verwijzen naar een bepaald uur en een bepaalde taak. Kies zoveel nummertjes u graag wil. Hartelijk dank voor alle hulp.