Eerste gemeenschapszondag van IederEEN vurig verbonden

Een paar weken geleden kondigden we aan dat “iederEEN vurig verbonden”, het initiatief van een groep mensen die willen bouwen aan een nieuwe kerngemeenschap in onze pastorale eenheid, van start gaat met een maandelijkse gemeenschapszondag. Ieder die eens wil komen proeven is ook welkom.

Vandaag nodigen we u uit voor de eerste bijeenkomst op zondag 26 september om 12 uur (welkom vanaf 11.45 uur in de “Tandem”); einde omstreeks 16.30 uur in de St.-Benedictuskerk en school de Tandem, achter de kerk.

Het thema van deze eerste bijeenkomst: is “Naar een steeds groter WIJ”.

• Picknick (zelf mee te brengen; wij zorgen voor thee, koffie en water)
  • Eucharistieviering
  • Gespreksgroepjes (intussen spel voor de kinderen)
  • Kennismakingsspel (voor alle leeftijden)
  • Vieruurtje (aangeboden)

Uiterlijk op 19 september klik HIER! .
Als dit niet lukt, kun je ook bellen op nummer 0487 89 08 41.

Ben je geïnteresseerd, maar kan je deze keer niet komen? De volgende bijeenkomsten gaan door op zondagen 24 oktober (9.30 u.), 28 november (12 u.) en 26 december (9.30 u.). We houden je op de hoogte.

Bezoek ook de pagina IederEen vurig verbonden op onze site! Klik HIER!