Eén adres

Mensen vragen zich wel eens af: hoe kan ik een aankondiging of een verslag van een activiteit, viering of bijeenkomst laten verschijnen? En hoe krijg ik dat dan in de geschreven versie van Kerk & Leven of in de digitale versie van de nieuwsbrief of de nieuwsflash of misschien wel meteen in allemaal tegelijk?

Het antwoord is eenvoudig, slechts één adres. Alle artikels kan u sturen naar redactie@mijnparochie.be. Vanuit die mailbox wordt het dan opgenomen in alle verschillende publicaties van onze pastorale eenheid.

Dit is een goed moment om nog even te benadrukken dat artikels maximaal ongeveer 300 woorden lang mogen zijn én dat foto’s heel welkom zijn, maar dan wel in een apart beeldbestand (jpeg- of bitmap-formaat).

Wil u naast de papieren versie van Kerk & Leven graag ook digitaal op de hoogte blijven, schrijf u dan snel in voor de maandelijkse nieuwsbrief en/of de wekelijkse nieuwsflash. Dat kan eenvoudig op de startpagina van deze website www.mijnparochie.be.