Ecokerk: een videoboodschap van de paus

Een duurzame levensstijl

Wie leiden nieuwe projecten om het milieu te beschermen en in stand te houden? De jongeren, zonder twijfel. Ze weten heel goed dat verbetering van het milieu en sociale vooruitgang hand in hand gaan. Wij volwassenen kunnen veel leren van de jongeren. Zoals de paus zegt: “Laten we profiteren van hun voorbeeld en vooral in deze tijden van crisis – gezondheidscrisis, sociale crisis, milieucrisis – nadenken over onze levensstijl.” Deel dit bericht van Franciscus met je familie en vrienden.#TijdVandeSchepping#DeVideoVandePaus#LatenWeOnzeLevensstijlVeranderenPope’s Worldwide Prayer Network – VaticanIn collaboration with the Dicastery for Promoting Integral Human Development and Laudato Si Movement.This edition of The Pope Video has the support of BIP.

Overgenomen van https://www.facebook.com/groups/Attent/