Denise Waelbers viert haar 106de verjaardag

Zondag 26 september was een bijzondere dag voor Denise Walbaers. Ze werd 106. Daarvoor kwam ze samen met haar familie naar de kerk. Ze

We ontvingen volgend verslag!

Het week-end van 25 en 26 september in de kerk van het H. Kruis.
Dan verwacht je niets bijzonder buiten een huwelijk op zaterdag om 13u30 en zondag een eucharistie om 11 uur gevolgd door 2 dopen om 12 uur en dan nog een doop om 13u30. Eigenlijk niets abnormaal voor een kerkbezetting.
Maar het was de viering van 11 uur die plots de aandacht keer van een bijzonder gebeuren.
Vooraan in de kerk in haar rolstoel zat een mooie dame met naast haar een paar familieleden. Het was juist die dame die de aandacht kreeg want zondag 26 september was ze jarig, ja dit gebeurt wel meer dat iemand verjaart juist op
een zondag. Maar die dame Denis Waellens voor haar was het haar 106de verjaardag. Zij genoot ten volle van de aandacht die ze kreeg en was er ook heel dankbaar voor. En als je haar uwen ouderdom gaf dan antwoorde ze heel
vlot “ Je zijt nog een snotneus “ Wij wensen haar een mooie feestdag en hopelijk tot volgend jaar.

Sus

Denise werd door pastoor Tom en de hele gemeenschap met applaus onthaald en na de viering zongen we samen met organist en koor “Happy Birthday to You”.
Vanuit de ganse pastorale eenheid wensen we haar een hartelijke proficiat en een goede gezondheid toe.

Een klein fotoverslag vind je hieronder. Klik links of rechts op de foto om verder te gaan.