De kerk staat op straat: Een warme oproep

Zoals reeds eerder geschreven komt de kerk op straat tijdens de jaarmarkt in Edegem en in Mortsel. Maar zonder vrijwilligers kan dit niet lukken. Daarom deze warme oproep.
Hebt u enkele uurtjes, een uurtje of langer de tijd om te helpen, laat het weten via volgend mailadres: nicoledelaet_bastenie@hotmail.com.

Wanneer en waarvoor is er hulp nodig?

In Edegem

op zaterdag 3/9 zijn we op post aan en in de Sint-Antonius kerk van 14u tot 21u, gedurende die periode zijn er 3 mensen nodig om op straat kaarsjes uit te delen, iemand die de mensen welkom heet,  4 mensen in de kerk, waarvan 1 persoon aan de uitgang. Maakt een totaal van 8 vrijwilligers.
Zondag 4/9, hetzelfde aantal medewerkers maar dan tussen de periode van 14u tot 17u.

Mortsel

Mortsel feest enkele weken later op 17 september en ook daar zijn helpende handen meer dan welkom. De opbouw begint om 8u in Sint-Benedictus, graag 5 vroege vogels om mee op te bouwen en het eerste uur reeds mee te werken. En dan vanaf 9 uur tot 17u,  is er 10 man nodig voor volgende taken, 2 in het tentje, 4 om kaarsjes uit te delen, 1 aan de inkom en 3 in de kerk.

Wilt u mee genieten van al dat bruisende jaarmarktleven, aarzel niet en mail: nicoledelaet_bastenie@hotmail.com. Alvast een warme dank je wel!!!