DAVIDSFONDS MORTSEL: U zijt wellekome

Dit concert met samenzang werd ingevolge de coronamaatregelen geannuleerd.

Davidsfonds Mortsel en zangkoor MusicAmi nodigen je van harte uit om deze familiale samenzang en kerstconcert op zondag 26 december 2021 om 15 uur in de Sint-Benedictuskerk in Mortsel.

Iedereen kàn zingen, in groep. Iedereen zingt mee uit onze rijke liederenschat op deze familiale samenzang en kerstconcert. Iedereen is welkom.

Het zangkoor MusicAmi ondersteunt de samenzang en biedt zijn eigen repertoire volks- en kunstliederen. Dit initiatief wordt ook ondersteund door Mortsel-Dorp Concerten.

Op of rond deze tweede kerstdag vindt er ook een U zijt wellekome concert met samenzang plaats bij het Davidsfonds in Brugge, Dendermonde, Deinze, Koekelberg, Kortrijk, Maaseik, e.a. Alle afdelingen, ook wij, bestemmen de opbrengst voor sociale projecten.

Deuren: 14:15 u. Aanvang: 15:00 u. Einde rond 16:30 u.

Veiligheid: Covid Safe Ticket en mondmasker. Wij bewaken de luchtkwaliteit met CO2-meters. Toegang: 8 euro (volwassenen), 5 euro (kinderen tot 12 jaar = lagere school) door giro van het exacte bedrag, met mededeling van het aantal volwassenen en  kinderen, op BE61 9796 2971 5517 t.n.v. Davidsfonds Mortsel, ten laatste op donderdag 16 december. Beschikbare plaatsen aan de kassa zelf: 10 euro