DAVIDSFONDS MORTSEL: U Zijt Wellekome

Davidsfonds Mortsel en zangkoor MusicAmi nodigen je van harte uit op deze familiale samenzang en kerstconcert “U Zijt Wellekome” op maandag 26 december 2022 om 15 uur in de Sint-Benedictuskerk, Dorpsstraat 1 in 2640 Mortsel.

Iedereen kan zingen, zeker in groep. Iedereen zingt mee uit onze rijke liederenschat. Iedereen is welkom.

Het zangkoor MusicAmi begeleidt de samenzang en biedt zijn eigen repertoire volks- en kunstliederen aan. Alle Davidsfondsafdelingen die op of rond Tweede Kerstdag dit concert organiseren, bestemmen de opbrengst voor sociale projecten. In Mortsel is dit: In de buurt vzw.
Dit initiatief wordt mee ondersteund door Mortsel-Dorp-Concerten.

Dit initiatief wordt mee ondersteund door Mortsel-Dorp-Concerten.

Praktische informatie

Locatie: Sint-Benedictuskerk, Dorpsstraat 1, 2640 Mortsel (gereglementeerd parkeren).

• Deuren: 14:15 u. Aanvang 15:00 u. Einde rond 16:30 u.
  • Toegang: 9 euro (volwassenen), 5 euro (kinderen lagere school), 10 euro (dag kassa), 2 euro (kansentarief i.s.m. UiTPAS).
  • Voorverkoop door overschrijven van het exacte bedrag op BE61 9796 2971 5517 t.n.v. Davidsfonds Mortsel, ten laatste op dinsdag 20 december. (nota: we maken geen ‘kaarten’).
  • Bereikbaar via openbaar vervoer: De Lijn, tram 15, halte Station Mortsel-Oude-God of Kerkstraat; bussen 51-52-53, halte Sint-Jozefkliniek.

Web: https://mortsel.davidsfonds.be