Avondbedevaart naar de Lourdesgrot in Edegem

Op dinsdag 16 mei heeft de jaarlijkse voetbedevaart plaats van de Mortselse parochies naar de Onze-Lieve-Vrouw van Lourdesgrot in Edegem. Iedereen wordt van harte uitgenodigd om samen Maria te vereren in dit zo dichtbije en genadevolle bedevaartsoord.

Samenkomst om 19.30 uur in de kerk van de H. Bernadette voor verwelkoming en een korte bezinning. Daarna gaan we samen op weg naar de Grot.

Om 20 uur aankomst en begin van de Mariaviering. Hier kunnen ook bedevaarders aansluiten die rechtstreeks met de fiets, auto of openbaar vervoer wensen te komen. Einde rond 20.45 uur. Achteraf en op vrijwillige basis is er nog gelegenheid voor ontmoeting en een babbel bij een drankje in de Crypte onder de Basiliek (kant Lourdeslaan).