Als een lopend vuurtje

Zo is ooit het evangelie als Blijde Boodschap vertrokken. Die verschrikkelijke
terechtstelling was dan toch niet het einde. Jezus leeft, Zijn Geest werkt onder ons. De vreugde die de eerste christenen heeft bezield was zo sterk dat ze als een lopend vuurtje het ganse Romeinse Rijk heeft aangestoken.
Eeuwen later hebben wij opnieuw nood aan dat vuur en de vreugde om het evangelie in onze dagelijkse realiteit te beleven. Daarom heeft de bisschop drie jaar geleden een project gelanceerd met als leidraad de Handelingen van de apostelen. Op 6 juni is er een feestelijk slot voor dit project.
Deze diocesane ontmoetingsdag gaat door in Turnhout en gaat ook daar als een lopend vuurtje rond. Kerken, scholen en pleinen zullen zich vullen met gelovigen uit het ganse bisdom. Het aanbod is rijk en divers. Op de website van Handelingen kan je bekijken wat er allemaal te doen is.
Met onze pastorale eenheid organiseren wij het vervoer. Dat brengt ons dichter bij elkaar en geeft de gelegenheid van deze dag ook een pastorale eenheidsdag te maken. Voor 10 euro per volwassene en 5 euro per kind met een maximum van 30 euro voor een gezin kan u de bus nemen.
Schrijf u dus snel in klik HIER of het telefoonnummer van onze pastorale eenheid. Jong en oud, iedereen welkom!

Meer info, Klik HIER!